Kapak sözlər


  • Şərəfin qədər danış desəm ömür böyu susacaq insanlar tanıyıram
  • Sevəbiləcəyim birinə bənzəyirdin dedi.. olsun dedim. Səndə insana bənzəyirdin
  • Bu saattan sonra mən başqası üçün yazaram sən özün üçün oxuyarsan 
  • Mənimlə qurduğun xəyalları başqası ilə yaşayacaqsan qədər ucuzsan, məndə səni tanımayacaq qədər bahalı
  • Çox şükür mənim başım pozulub, bəziləri kimi qanm pozulmayıb
  • Əgər arxandan gələcəyimi düşünürsənsə çönüb arxaya baxma. Xəyal qırığlığına məruz qalarsan
  • Çox sevənim var deyənlər ! sevinməyin. Uzun malın alıcısı çox olar
  • Səhnə sənin davam et. Ama sıra mənə gəlməsin dua et 
  • Siz qumarda qazanan eşqdə uduzar yalanına inanın! Unutmayın: Qumarda qazananlar sevgini pulla satın alırlar.
  • Xasiyyətimlə rəftarımı qarışdırmayın ! Xasiyyətim mənim özümə bağlı, rəftarım isə sənin kim olduğuna !
  • Bəziləri əməlli başlı bir təhqir eşitmək üçün o qədər əmək sərf edirlərki "əməklərinə hörmət edirəm"
  • Düşmənlərimiz çoxalıbsa deməkki zamanında ucuz insanlarla dostluq etmişik 
  • Məni yarı yolda buraxıb gedənlər , yolda qaça qaça təngənəfəs olanlar... Mən sizi yolun sonunda gözləyirəm 
  • Analaya bilmirəm bəzilərini... Uzaqdanmı insandılar ya insanlıqdanmı uzadılar... 
  • Çox şərəfsiz gördüm.. Ama heç biri sənin kimi profisional deyildi !