Ayrılıq sözləri


  • Saçları, gözləri, boyu, buxunu məndən gözəl yaraşıqlıymış demişsən.. Ya ürəyi ? Susmusan ! Bax onu çətin tapasan
  • Yaralıyam səndən ayrı qalanı, çox pisimə gəlir sən başqasının olanı...
  • Gedərkən arxana baxma, sənə yaraşan bir vəda olsun... Gözəl rol oynadın halal olsun..
  • Bir insanı itirmək istəyirsinizsə çox sevin... Özü gedəcək onsuz.. 
  • Bir cümlə olub sənə dərdlərimi anlatmaq istədim ama sən həmişə bir nöqtə olub məni susdurdun
  • Bir ustaddan soruşmuşlarki sevgi yoxsa Nifrət ? Nifrət deyə cavab vermiş.. çünki nifrətin saxtası omaz..
  • Bir gün məni anladığında , məni anlamğının artıq mənim üçün bir anlamı qalmadığını anlayacaqsan.. 
  • Mən səni bir damla bir sudan qısqanərkən məgər sən yağışlarda islanmış imişsən...
  • Hər ürək sevə bilsəydi adı ürək omazdı və hər sevən ürəkli olsaydı eşq bu qədər sadə olmazdı
  • Həyattakı ən böyük acı səninlə əl ələ tutan əllərin bir gün sənə əlvida deməsi üçün qalxmasıdır...
  • Sən mənim adımı belə xatırlama... burax dost qalmağı sən mənim düşməni belə ola bilməzsən
  • Bir insan dəyərindən artıq dəyər versən ya onu itirərsən yada özünü məhv edərsən... 
  • Oxuduğum hər romanda bir qəhraman oldum...  ama ən çox öz hekayəmdə yoruldum
  • Harda itiridik bilirsənmi ? Mesaj yazıb cavab almayınca dözməyib ikinci mesajı yazdığımızda
  • Bəzən elə danışacaqsanki qarşındakı cavab verə bilməyəcək... Bəzəndə elə susacaqsanki qarşındakı cəsarət etməyəcək danışmağa
  • Getdin !  İndi bir mövsüm deyil bir həyat girdi aramıza... Artıq nə sən geriyə dönə bilərsən nədə mən sənə qapı aça bilərəm..
  • Bəzən insan gülərkən ağlarmış.. Göz yaşlarrı sel  olub qəlbinə axarmış.. Gülüş bir maskadır bilirsənmi ? insan sevdiyindən ayrılınca bu maskayı taxırmış.. 
  • Mən sənsiz keçən günlərə yanarkən bəlkə sən mənsizliyə sevinəcəksən.. Ama unutma bir gün səndə sevəsəksən...