Bağışlanmaq mesajları


  • Bilirəm bağışlanmaq üçün çox gec qaldım. ama yenədə son şansımı yoxluyum.. Bağışla məni sevdiyim !
  • Peşmanlığımı anladacaq sözlər yoxdu ama həqiqətən peşmanam və üzr istəyirəm. Bağışla :(
  • Sadəcə üzr istəmək istəmişdim. Ama bacarmadım. Bu axmaq qüruruma uduzdum. Məni bağışla yaxşımı ?  çox peşmanam
  • Etdiyim o qədər səhvdən sonra sənin üzünə baxacaq üzüm qalmadı. Ama xahiş edirəm bu mesajla gələn sevgimi qəbul et və məni bağışla
  • Sənsiz heç bir şeyin dadı yox.. Bütün duyğulara dad qatan yalnız sən və sənin sevgin.. Daha bağışla məni
  • Sənsiz bir həyatın mənim üçün cəhənnəmdən bir fərqi yox.. Məni bağışla, mənim cənnətim sənsən...
  • Ağlamaqlar təsəlli olsaydı dənizlər hədiyyə edərdim sənə məni bağışlamağın üçün..Həqiqətən çox peşmanam. Məni bağışla
  • Sözlərindən bəlli... qəlbinə dəymişəm bilmədən.. bağışla desəm bağışlayarsanmı birtanəm ?!