Özdəmir Asəf sözləri



  • Xoşbəxt edə bilməyəcəksənsə məşğulda etməyəcəksən
  • İnsanmı pula bağlı ya pulmu insana bağlı ? bu tamamən insana bağlı
  • Mən gülüşü üçün ölərkən O ölümümə güldü.. Bax belə Fərqliydik.. 
  • İnsansız ədalət olur... Ədalətsiz insan olarmı ? olar.. olmaz olarmı ?! ama olmaz olsun !
  • Özünə gəl ! səni orda gözləyirəm
  • Gözyaşı tökmədən nə qədər ağladım mən.. 
  • Off dodağım ağrayır deydiyimdə öpümdə keçsin deyən sevgili qəlbim ağrayır dediyimdə çıxıb getdi
  • Azadlığı əlindən alınan uşağa böyük deyərlər
  • Nə zaman imkansızı sevərsən bax o zaman həqiqətən sevərsən
  • Bügünə ən uzaq gün dünəndir
  • Söyləmək olmur çox şeyi susmadan
  • Uşaqkən heyvanlarla danışa bilsəm nə maraqlı olar deyə düşünərdim, böyüdükcə anladımki məgər illərdir nə qədər heyvanla danışırmışam
  • Məni elə bir yalana inandırki ömrüm boyu sürsün doğruluğu.. 
  • Sən mənə baxma.. Mən baxdığın yerdə olaram
  • Hər qorxan qaçmaz.. Ama hər qaçan qorxaqdır
  • İnsanın cismində əməliiyat aparmaq üçün onu yatızdırmaq lazım.. Ruhunda əməliyyat etmək üçün isə oyatmaq
  • Hər kəs artıqlarıyla sevdi.. Oysa mən əskikləri ilədə sevdim