Çarli Çapli sözləri


  • Mənim həyyatakı ən böyük düşmənim zamandır
  • Dünya hər kəsə çatacaq qədər böyülükdə.. Onun üçün həyatta başqasının yerini tutmaqdansa çalışın öz yerinizi tapın
  • Güzgü mənim an yaxın dostumdur... çünki mən ağladığımda o əsla gülməz
  • İnsanlar sizi lağa qoymaq üçün  hər zaman bir əskiklərinizi tapacaq və kimsə sizi olduğunuz kimi qəbul etməyəcəkdir. Bunun üçün doğru bildiyiniz şəkildə yaşayın və qəlbinizin sizi yönləndirdiyi yerə gedin. 
  • P.s (Burda bir əhvalat yadıma düşdü onu növbəti mövzuda paylaşacam. Həmin hekayəni BURDAN oxuya bilərsiniz )
  • Məni anladıqları üçün, səni isə anlamadıqları üçün alqışlayırlar.. (Albert Eynşetynə dediyi söz)
  • Bir insanı öldürsəniz qatil, milyonlarca insanı öldürsəniz Qəhramansınız... 
  • Danışsam məni sadəcə ingilislər anlayacaq.. Ama səssiz bir filmi hər kəs anlayacaq.  Dünya ingiltərədən ibarət deyil
  • Gülüşlərim acılarım örtməyə çalışan ağır bir işçilərdi
  • Gülümsəmədiyim gün  itirdiyim bir gündür